✿✿✿✿

Alla inlägg under augusti 2013

Av Kim♥ - 18 augusti 2013 20:03

Hej. 

Idag så for jag på zombie run,i sävar ,yä!!! Det var fett coolt:D Hihi. Sen idag så har jag fixat inför imorgon och städat på rummet. Sen vid middagen så var jag med alice, vi hade ansiskmask och målade naglarna lite. Chattar med henne nu btw.;) Juste jag har spelat the sims 3 hela dagen också hihi. Jag och Alice gjorde så att två tjejer vart kära och nu har dom gift sig, fast jag ska ju vara hjärtekrossare så vi ska låsa in hon sen så att djävulen kommer,hahah det är king!

Jag ska nog somna tidigt ikväll, eller iallafall försöka!:) Alla kan ju ta och fråga på min ask hela kvällen!!

www.ask.fm/kimanderssson      pusspuss

Ställ en fråga vetja♥

56 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Varje dag!!
 Ibland .
 Detta är första gången.
 Flera gånger om dagen!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards