✿✿✿✿

Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

Winne the Pooh please

Av Kim♥ - 29 juli 2013 23:20

Heeeej,skriver från mobilen igen.^ Ska sova nu och vakna tidigt imorgon, ska ut och springa, skulle vaknat tidigt idag också men alarmet lät inte. Jag och nalle puh is chilling,killing hihi fett heta, nej nej nej. Men jaa, imorgon så ska det typ också regna tror jag så det blir väll nog bara att vara inne och se film hela dagen. ^.^ c: Okej vet inte vad jag ska skriva,liksom man skriver mera och kommer på mer då man bloggar från datorn ,hehe. Ja men vi syns!:3 och ja ,klaga inte på bilden HAHAH så seriös #nomakeup #nalle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim♥ - 26 februari 2014 17:20


hej alla!  Som ni kanske ser så har jag raderat typ de mesta inläggen från denna blogg. Bra de.Nu har jag iallfall tänkt blogga på denna blogg igen. Klaga inte om de är nå gamla skit inlägg som fortfarande är kvar! Ville inte ta bort exakt allt för...

Av Kim♥ - 11 september 2013 18:39

    Haft en bra dag!:) Hade sovmorgon imorse!:) okej ingen aning vad jag ska skriva så. Bähejdå BTW KÖPTE SAKER IGÅR!!!:) Skor: Din sko 499kr         ...

Av Kim♥ - 9 september 2013 17:15


Alltså åh skit har sjukt ont i huvet och i bena. Ville typ ta självmord på de två sista timmarna idag, hade huvudvärk och vart typ döv av allt hamrande på tekniken.:(  Nu så ligger jag bara och ser tv & kikar lite med Gustav.  Ska snart äta mat, mamm...

Av Kim♥ - 6 september 2013 18:21


Hur mår alla?:) Själv mår jag bättre än vad jag gjorde idag. Har fått i mig mat osv.:) Har försökt fått tag på Alice nu ett tag iallafall, måste "webba" med henne,FACEBOOKVIDEOSAMTAL YÅLÅ!:')   okej ingen aning om vad jag ska skriva...:8      ...

Av Kim♥ - 6 september 2013 08:22

Är fortfarande sjuk idag.:( Ser på lite MTV BREAKFAST CLUB ,fanns inget bättre. :d  Imorgon så ska mamma och pappa ha gäster iallafall men jag tänker nog ba ligga uppe på rummet om jag inte mår prima,okej jag kommer ba vara uppe hursomhelst. Igårkväl...

Ställ en fråga vetja♥

56 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Varje dag!!
 Ibland .
 Detta är första gången.
 Flera gånger om dagen!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate

Gästbok!


Skapa flashcards