✿✿✿✿

Alla inlägg under juli 2013

Av Kim♥ - 30 juli 2013 22:11

Hello!:3 What's your favorite scary movie hahahhahahahah. Ser scream med Moa nu, läskigt ju. Fixat i min sminkväska idag,wiho.;)))

Av Kim♥ - 29 juli 2013 23:20

Heeeej,skriver från mobilen igen.^ Ska sova nu och vakna tidigt imorgon, ska ut och springa, skulle vaknat tidigt idag också men alarmet lät inte. Jag och nalle puh is chilling,killing hihi fett heta, nej nej nej. Men jaa, imorgon så ska det typ också regna tror jag så det blir väll nog bara att vara inne och se film hela dagen. ^.^ c: Okej vet inte vad jag ska skriva,liksom man skriver mera och kommer på mer då man bloggar från datorn ,hehe. Ja men vi syns!:3 och ja ,klaga inte på bilden HAHAH så seriös #nomakeup #nalle

Av Kim♥ - 28 juli 2013 23:25

Heeeej!:3 Ska sova nu men kom på att jag inte skrivit nå idag så bloggar bara från mobilen nu. Idag har jag,Tilde å en kompis från bullmark badat i segasjön ,awsoom!:D Det var hur varmt som helst i vattnet fast tror det var varmare igår kanske men ja. Då jag kom hem så var jag ensam hemma så jag gjorde amerikanska pannkakor, super duper mega dunder gott!!:D Nu måste jag nog sova ,ska försöka vakna tidigt imorgon, gonatt!

Av Kim♥ - 28 juli 2013 00:38

hejhejjjjj!:D Skypar me bullisar just nu å är med tilde ,Alice for hem så ,ja. :P Vi har iaf varit på macken tidigare ikväll å köpt goda saker å ja då var det att om man köper två coke så får man ett glas å då sa hon i kassan att vi fick ta mer glas om vi ville and we was like PARTEYY tog 5st så YOLO! #thatmoment #yolo #livinglifehaha
BLABLABLA pussåkram:D    

Av Kim♥ - 27 juli 2013 14:38

hej ligger på stranden med Tilde nu,så helvetes varmt i både vattnet och luften!:D Alla borde komma! c:
Okej nu vet jag inte vad jag skriva så,hihi^

Av Kim♥ - 27 juli 2013 11:57

Hej alla!:3 Ska fara och möta Tilde när som helst,awsoom!:3 Alice skulle packa och städa så får se om hon kanske kommer sen eller något.
See you!:3

Av Kim♥ - 26 juli 2013 20:06

Heeej! Kom hem för ett tag sedan. Musiken var sådär elller alltså jag trodde att irlänska personer skulle spela men det var bara svenska jävlar som spela irlänsk musik.:( Nu så ska jag iallafall se family guy åjaaa. Märkte nu hur attans mycket jag bränt mig i ansiktet idag!:( well, ska upp tidigt imorgon eftersom jag ska till sävar eller tror det blir hyfsat tidigt. ses!:)

Av Kim♥ - 25 juli 2013 21:23

Hej!:)  Har just bytit om till nattlinne.^ Ska ba se på family guy ikväll och mysa med is te & chips.:D

Idag har iallafall jag mamma och pappa farit till en ö och varit där hela dagen. Det var iskallt i vattnet men jag badade ändå hur mycket som helst, då jag kom upp från vattnett hade man ingen kännsel i fötterna och hade hjärnfrys x1000. ;) Jag har då blivit hyfsat brun idag eller aa, BIKINIRAND you know!;))) Vi syns!:)                   

Ställ en fråga vetja♥

56 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Varje dag!!
 Ibland .
 Detta är första gången.
 Flera gånger om dagen!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards